5 dagar kvar.

De två första arbetsdagarna är nu avklarade och det känns sjukt bra. 5 dagar kvar tills jag fyller år och jag väntar mig något storslaget från Jocke. Bäst för honom att han klurar ut något oslagbart!
Mamma ringde igår, endast för att fråga vad jag önskar mig. Trodde jag! Inte ens en undring! Som kompensatition fick jag ett gulligt sms imorse där det stod att jag snart ska göra mina önskningar i livet en aning färre.

Nu har funderingarna på att ta ett hål i "pluppen" på örat kommit tillbaka. Emma kom hem från Hawaii med en snygg liten ring där, så jag blev grymt taggad! Lutar att det blir av i veckan, jag hoppas på imorgon.
Jag ska tjata tills Jocke följer med, för sjäv tänker jag absolut inte göra det!

Sötot lagar mat till mig nu, köttfärsås med pasta, mums!
Hörs senare.
E

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hej stumpan. Allt är bra med mig, long time no see :) hur är det med dig?

2008-08-20 @ 10:25:30
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Va härligt :) jodå våran sommar har gått fort och vi har knappt haft nån semester, men den har varit bra ändå =)

2008-08-20 @ 10:46:34
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0