Ett år.

Nu är jag ett år äldre än vad jag var för 10 timmar sen. Helt ärligt, det märks nog ingen skillnad. När jag tittde mig i spegeln imorse så har jag fortfarande inga gråa hårstrån eller hängbröst. YES!

Vi var i fagersta igår, det bjöds på hur god mat som helst, mysigt sällskap och superbra väder!
Jockes pappa stjutsade hem oss till Åkersberga och han blev kvar på middag, jättetrevligt.
Nu väntar jag på att jag ska få äta massa tårta! Jag har faktiskt gjort den själv, det är ju så kul att hela min familj har så mycket annat att göra.. Att städa ut garaget var tydligen superviktigt! Just idag. Ja.

Nej, inte tid att tjura, ner och umgås lite nu innan det blir hemgång.
Tack familjen och hjärtat för dom fina presenterna :)


Puss Elin, ett år äldre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0