Har jag blivit vuxen nu?

Det blev inte rikigt som jag hade tänkt, det blev inget stövelinköpt. Jag har istället övertalat mamma att åka med mig till Skopunten imorgon. Där har dom ju drömskor, och för er som inte visste, man köper tre par skor men betalar bara för två. Super! Så det ser ut som att det kommer bli ordentlig skoshopping imorgon. Oyes.

Hade precis en mysig pratstund med mamma. Saknar faktiskt att bo hemma ibland. Familjen, Trixie, själva stämningen, för att inte tala om all god mat som man var superbortskämd med. Men nej, jag ångrar inte att jag flyttade, absolut inte, men ibland vill man bara vara barn igen. Men jag nöjer mig så bra med att åka hit lite då och då, bli ompysslad och få allt det man inte själv har när man bor hemifrån. På något sätt så kommer man familjen närmare, man umgås mer på ett annat sätt när man är hemma nu, än vad man gjorde när man bode hemma på heltid.
Men som sagt, jag ångrar inte att jag inte bor hemma längre. Klart att det ibland hade känts så mycket lättare att bara ta sitt pick och pack och flytta hem igen, men även jag måste väl bli vuxen antar jag..

Jocke sitter och spelar Guitar Hero med mina småskyskon, mamma sitter och tittar på film, och min hund ligger precis bredvid mig. Jag kan inte be om så mycket mer.


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Tack gumman =) har ni en mysig fredag?

2008-08-29 @ 21:35:21
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Mercedes

Snutti :* <3

2008-08-30 @ 00:16:18
URL: http://mercaaan.blogg.se/
Postat av: Mikaela

åh tack! :) ja det är suuuuuperkul. ska in till stan sen, ska försöka få med mig ett par höststövlar jag med ;)

2008-08-30 @ 10:49:21
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0