Lite stämningsfullt.

Haha nu har visst Jocke kommit igång med bloggandet, trevligt! (Ps. Jag var inte alls osocial!)

Sjukt, jag fick en sån enorm julkänsla. The boss mailade ut om julledigheten och då började jag längta! Hur mysigt är det inte med jul? Och nu för allra första gången så kommer jag inte att vara hemma och låta mamma pynta och julstäda. I år är det JAG och Jocke som ska pynta allt, precis som vi själva vill ha det. Åhh vad jag längtar!

Idag blir det inget stan, utan idag ska vi städa, tvätta till fiskarna och boka en tvättid. Jag hoppas att det finns någon tvättid kvar idag, det börjar se tomt ut i garderoben, och högen i tvättkorgen svämmade över för flera dagar sedan.

Hörs senare!
// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0