Någon där ute.?

Det blev inget tvättande, städande eller tvättande till fiskarna igår. Eller, Jocke damnsög.
Så allt detta trista står på schemat idag igen! Känns som att vi inte är så bra på att ta tag i saker hemma. Ändring!

Annars ska det packas lite, ska hem till mamma och Niclas imorgon för lite födelsedagsfirande och kräftskiva. Så ett besök på systemet måste också planeras in.
Idag har jag förövrigt smittat ner jobbet med lite julkänsla! Och jag måste säga att jag har lyckats ganska bra. Både den ena och den andra höll fullständigt med mig och längtade faktiskt till jul. Så, så konstigt var det ju trots allt inte.

PS. Någon där ute som är bra på bloggdesign så hör gärna av dig!

Kommentarer
Postat av: Mercedes

Hihi hoho, jag är inte alls bra på det :o langa designadinblogg.se och så blir det finemang, det gjorde jag (; har gjort småändringar på något vis (vet knappt själv) xD och oftast så fuckar jag allt och hela mallen förstörs - dvs bara att börja om, suck! Testa där iaf, :D <3

2008-08-28 @ 14:01:31
URL: http://mercaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0