Aldrig igen.

Jocke skriver ju aldrig här! Ändring krävs.

Igår gjorde jag det, tog hål i pluppen på örat. (Någon som vet vad  det heter?)
Ont gjorde det iallafall. Jocke fick sitta i väntrummet för om han hade följt med in hade jag börjat gråta och bett han ta mig därifrån. Rikitgt så långt gick det inte, men jag började få väldigt stor ångest när han hade ritat pricken, började stor-svettas och tårarna var inte långt borta. Det värsta var att när jag trodde att all smärta vad avklarad, då hade han inte ens tagit upp nålen ännu! Ja.. Ni förstår min smärta. Men nu sitter den där så nu är jag lugn.

Nu är Jocke i skolan, och jag tror att jag var mer nervös än honom.. Ouu spännande!!

Imorgon åker vi till Fagersta och nu är det bara 3 dagar kvar tills jag fyller år!

Kommentarer
Postat av: Mercedes

Kul att du hittade min blogg hjärtii :) det heter tragus btw :D <3

2008-08-22 @ 20:36:40
URL: http://mercaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0