När saker inte går som dom ska..

.. så drar vi oss till Elgiganten och köper en ny dator. Jag hatar när elektronik och allt vad det heter ska krångla. Sakerna ska ju bara fungera. En dator var inget som stod högst upp på min önskelista, men vad gör man när den gamla säckar ihop? Visst, den andra började völ bli till åren men jag hade hoppats på att han hade orkat lite till, att jag bara hade fått lägga över alla bilder, musik och annat som är av värde.. Men icke!
Så, här sitter jag nu, med en ny dator i knät. Och ja, jag är faktiskt lite nöjd med köpet och jag måste tacka den gamla datan som gick sönder precis innan mellandagsrean tog slut! (Ja mamma, den var på rea)


Jocke och Alex sitter och spelar som vanligt. Jag och kisse ligger och myser i väntan på imorgon. Då ska det tvättas, färgas hår och gå på systemet. Nej, jag hann aldrig göra det tidigare idag på grund av plötsliga incidenter.

Om vi inte hörs innan, så önskar jag er alla ett gott nytt år!
Och mamma, jag älskar dig. Tack för att jag får komma och umgås med er när det vankas TVspels kväll här hemma.

//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0