Bra utdelning.

Medans Jocke låg hemma och var sjuk, så åkte jag med mamma och hämtade vovven ute på Vätö.
Och jag hävdar fortfarande att jag är den bästa fästmön som finns, no doubt about it!
Idag har jag därför lovat honom lite shopping i stan. Samtidigt ska bonuschecken på 398 kr på gyldfynd använadas. Jag fick en sån saftig bonus för att jag under ett år hade hadlat för över 12.000 kr. Och det är ju mer än vad jag visste. Om någon har handlat för 6000 kr (6000 kr har jag faktiskt handlat för, förlovningsringar) och dragit mitt medlemskort så tackar jag hjärtligast för det.




Kommentarer
Postat av: Mercedes

Klart!! :D Förlåt att jag inte ringt, har en massa att prata om ska du veta :o <3 PUSS!

2009-02-05 @ 23:40:29
URL: http://mercaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0