Bad hairday. Really bad..

Oyes. Ni kommer inte att tro mig. Jag har förstört mitt hår, jag tror verkligen att jag har det.
Det började i lördags när jag ville fräga min utväxt som jag brukar göra ungefär en gång i månaden. Dock fanns inte färgen som jag brukade ha på Willys, så jag tog nyansen som var snäppet ljusare. Dumma jag!
Gult it is. Dagen efter går jag och Mercan till frisören i Skövde som ger mig tipset att färga igen och och använd silverbalsam, och lovade att det skulle bli så mycket bättre! Here we go again. Men vad händer? Jo det lyckas bli gulare!
Tack Mercan för mössan, utan den hade jag inte satt mig på tåget hem!

Så, igår gick jag till frisören för att be om råd. Jag bönade om en tid och stackars frisören fick jobba över för min skull. Men, nu är mitt hår superblont. Jag ser värre ut än värst. Blää! Det som får mig att gå upp på mornarna är min nybeställda frisörtid. På måndag är det jag som blir brunett. Eller, det blir mörkare med ljusa slingor. Jag sätter hoppet till min frisör och ber till gud att jag ska kunna klara mig utan mössa nästa vecka.

//Elin

Kommentarer
Postat av: Mercedes

Åh jaa, den är bäst!! :'D älskar den! Miss u to hun'! :'( <3

2009-01-28 @ 01:36:50
URL: http://mercaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0