Framtidsplaner.

Nu är det bara två dagar kvar till vi åker! Det känns så himla skönt att veta att man troligvis är ute och slirar i hamnen i Puerto Banus på tisdag.

Sitter hemma hos mamma nu, och nu är det Wallander som visas på TV. Själv är jag ganska seg så det blir nog sängen snart. Eftersom vi ska vara här hos mamma tills vi åker så är allt färdigpackat, förutom det sista om ska tvättas och sen läggas ner i väskan. Imorgon blir det troligtvis fotbollscup med lillesyster, annars mest lugnt..

I övrigt så ska jag snart boka min resa ner till Skövde, och Mercy! Ska försöka komma ner den 23:e januari så det bli mycket fart och fläkt just nu, men det är sånt jag gillar så jag trvis! Jag och Mercan ska röjja sönder stan och mysa med hennes urgulliga vovve Jack. Cant wait!!


//Elin

Kommentarer
Postat av: Mercedes

ÅÅÅH, ska bli så jäävlarns kul! :'DD miss u hun'! <3

2009-01-11 @ 03:04:22
URL: http://mercaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0