Jag blir så jävla arg, ledsen och besviken.

Jag fattar inte varför folk inte kan vara trogna i denna värld! Varför varför varför? (Bara för att göra redogöra, min Jocke har inget med detta att göra.) Jag kan inte för allt i världen förstå varför man ska såra en människa på det sättet.
Aldrig att jag kommer att förlåta/glömma om om om (ta i trä) det skulle hända mig. Blää, vad trött jag blir.

Nu till något helt annat, innan jag blir för arg.
Jocke och jag rensade ur förrådet igår. OJ, vad stort förråd vi hade! Men, nu är det fit for fight att börja rensa och stuva in alla jag-måste-ha-kvar-för det-kan-komma-till-användning-någon-dag-kanske grejer. Varför lär man sig aldrig att faktiskt kasta saker? Mamma, du glömde att lära mig det!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Nämen nu har jag hittat hit en sväng ;) härligt att följa lite hur du har det även om vi aldrig hörs eller ses. skönt att du är lycklig ;) Massa kramar Gamla Viktoria

2009-01-30 @ 11:17:54
Postat av: elin

Neeeej vad glad blir att du skriver! :) Hur är allt med dig? Måste bli bättre på att både ses o höras..:/

2009-01-30 @ 14:04:33
URL: http://jockeoelin.blogg.se/
Postat av: mamma

Du ska inte skylla på mig så fort det är nåt illa. NÅT har jag väl lärt dig som varit bra åtminstone!

2009-02-04 @ 14:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0