Jag vet vart jag hör hemma ikväll.

Nämligen i tvättstugan. Vi har ett berg av tvätt. Jag skojar inte när jag säger att det är tvätt ända ut i hallen. Tror faktiskt aldrig att vi har haft såhär mycket smuttstvätt tidigare. Fråga mig om 6 tvättade fulla IKEA påsar om hur gärna jag spenderar en timme till i tvättstugan. Jocke, låt mig köpa en tvättmaskin till dig i fördesedagspresent!

Nu försöker jag få tag i min kära mamma som förmodligen ligger och solar i Spanien. How the hell kan hon inte svara när det är såhär viktigt?! Jag har börjat spåna på lite planer om några helger. Då är det nämligen SM slutspel för min lillesyster i Falun, och jag tänkte att det kan ju vara lite roligt att hänka. Jag och Jocke kan ha en mys helg med hotell and so on, men inget svar från mamma = vet inte om det finns någon plats i bilen. Så, mamma svara!
PS. Jocke vet inte heller om det här, så jag ska försöka lägga upp det på ett snyggt sätt så att han vill följa med.
Eller, ska man överraska?


//Elin


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Mmmmm vi borde verkligen bli de. Eller rättare sagt vi måste. Här har du min b,loggis. Tigervickan.blogg.se, bjud upp mig en helg då förtusan jag är ändå inge bättre för mig ;)

2009-01-30 @ 23:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0