Saker som måste göras.

FORTFARANDE har jag inte tvättat det sista som ska tvättas och imorgon kväll ska allt vara klart, däremellan ska jag hinna med en dag på jobbet, en sväng till Täby för växling av pengar, och allt de andra sakerna som ska göras.

Och ikväll blir det bråk om fjärkontrollen. Det är min favorit film "A lot like love" och sen är det den där trollkarlen som sabbar för alla hans kollegor iochmed att han avslöjar alla trick man hittills har betalat för att se. Dock är jag en av dom som faller i ormgropen och gärna tar in lite trollkarlsknep som jag senare kan använda som partytrick!

Har förövrigt hittat en drömbillig tågbiljett till Sövde som ska bokas så snart min mami har kommit hem. Mercy snart kommer jag!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Mercedes

Eller hur :'D countin' the days! Hallå jag är ju häär, var ute med Jack bara och ska äta middag nu ;D PUSSVA <3

2009-01-11 @ 19:12:05
URL: http://mercaaan.blogg.se/
Postat av: Mercedes

TAACK :D hahaha, exotiska köttbullar med makaroner, YAMYAM haha :'D ååååh, spikat på den! Ska sitta med en hemtenta nu ikväll, men lär ha msn på medan ;) messa annars :D puss <3

2009-01-12 @ 17:30:56
URL: http://mercaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0