Snart lämnar vi Sverige.

Imorgon åker vi!! Och det ska bli så himla skönt. Kan inte rikigt förstå att om tolv timmar sitter vi i bilen på väg till Arlanda.
Jag har fått färska rapporter om vädret och det ska tydligen vara ca 20 grader varmt (i skuggan) och sol, och då var klockan ändå sju på kvällen!

Så imorse var det jag som var uppe med tuppen och tyckte att det gick som en dans med alla tråkiga morgonrutiner, så som dusch, frukost, val av kläder och göra sig iordning. Lättare och snabbare än vanligt var dagen slut och jag gick till Täby för att möta upp Jocke och växla lite pengar. 
Har annars kört bil och det gick jättebra, ska boka uppkörning när jag kommer hem från Spanien!
Efter bilturen var det dags att packa, och hjälp vad mycket saker man tror att man ska använda. Men, hellre för mycket än för lite.

Nu ska jag få ändan ur vagnen och göra dagens sista; boka biljett till Mercy, hänga tvätt och tumla lite kläder som inte kommer hinna torka av sig själv.

See yaa!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Mercedes

Hjärtaaat! Såg ditt sms men kan inte svara, mitt abonnemna ghar nått sitt saldotak och eftersom du är utomlands så går det inte att sända smset :< boka jättejättegärna biljetten om du ser detta! Du är så välkommen <3 pusspuss, sola åt mig! Galet avis på er :< <3 haha!

2009-01-15 @ 12:13:09
URL: http://mercaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0