Fullt upp.

Just nu, när det är som regningast, blötast och kallast, kikar jag omkring lite på olika resor tills i sommar.
Destinationen är inte utvald ännu men det lutar åt Grekland eller Kroatien. "Skövde-Emma" rekomenderade Kroatien så det verkar ju ganska lovande!

Nu är jag och Jocke uppbokade nu i tre helger framöver. Nu i helgen är det soffbytardag hos oss. Vi ska äntligen bli av med våra två småsoffor och få en fräsch och stor skinnsoffa, det kan bli bra.
Helgen efter det ska vi hem till älskade mami som kommer hem från Spanien på tisdag, saknar dig. Då ska även min lillesyster fira sin 14-årsdag, weey! Min lillebror ska ta ut sin för tidiga födelsedagspresent iform av hockey i Globen, Sverige-Finland. Och ja, Jocke har snikat in sig på våran årliga tradition och fått en biljett han med.

//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0