Varför kommer man tillbaka?

Nu har vi varit hemma i uingefär två dygn och jag tycker att det är pest redan. Mörkt, kallt, slask, is och snö. Ska jag tillägga att det är mörkt? Jag hade kunnat stanna i Spanien i en evighet utan problem. Om jag hade haft med mig ett par saker, såsom kisse, mamma och resten av familjen. Utan tvekan.
Kan inte nog påpeka hur avis jag är på mamma med famil som åker ner på lördag och blir borta i tio dagar! Ta mig tillbaka. Men, det är väl bara att fool the world with a smile och återgå till vardagen igen.

Okej, så pest är det inte. Jag fick träffa mina älskade djur och min fina familj igen. Och imorgon åker jag till Mercan, så det är faktiskt inte rikigt så illa som det lät. Men tankarna går till morfar som troligtvis sitter på balkongen med en kall öl i handen.

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0